Bu blogun misyonu

İlk blogumu bundan iki buçuk yıl kadar önce oluşturdum. Bu blogumda finans piyasaları için yaptığım teknik analizleri paylaşırdım. Yaklaşık bir yıl yaşayan bu blogumun takipçisi az da olsa bana faydası çok büyük oldu. Tam kırk yazı paylaştıktan sonra bu ilk blogum misyonunu doldurdu; blogumu kapattım.

Bu deneyim sonrasında blog tutmanın büyük faydaları olacağına inancım pekişti. İnsanın düzenli olarak güncellediği bir blog sahibi olmasının pek çok faydasını önceden öngörememiş olduğuma şaştığımı da hatırlıyorum. Blog yazmak kişisel gelişime katkı sağlıyor, kişinin düşüncelerini rafine etmesine imkan yaratıyor, son olarak da kişinin kendini muhtelif çevrelere en uygun şekilde ve birinci ağızdan tanıtmasına imkan sağlıyor.

Geçtiğimiz iki yıl içinde pek çok blog açtım. Bunlardan bazıları umuma açık olmayan kişisel bloglar (bir nevi günlükler). Blog sahibi olmayı herkese tavsiye ediyorum.

***

"Rasyonel Olmak Gerekirse" blogumun misyonu şunlardır:
  1. Makroekonomi, küresel yatırım ortamı, ticari rekabet gibi konularda yaptığım araştırmaların sonuçlarını paylaşmak, bunu yaparken bu sonuçları içselleştirmek, ayrıca alacağım geribildirimlerle bakış açılarımı olgunlaştırmak (bu bana sağlanacak bir fayda)
  2. Araştırma alanıma giren konularda "rasyonel bakış açıları" ortaya koymak 
  3. Toplumumuzda maalesef yer etmiş olan "kolay yoldan köşeyi dönme" bakış açısını değiştirebilmek adına yatırım konularının, para ve portföy yönetiminin, ticaret hayatının kalbi olan borsaların asla kolay konu ve ortamlar olmadığını, uzun vadede başarının büyük deneyim gerektirdiğini insanımıza yansıtmak
  4. Uzun vadede esas itibarıyla fikirlerin tartıldığı/tartışıldığı canlı bir platform olmak, böylece fikirlerin olgunlaşmasına katkı sağlamak
Bloguma katkı sağlayan herkese teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder