Bu blogu sosyal medya üzerinden takip edin

Bu sabah okuduğum bir makaleye göre bloglara ziyaretçi çeken en etkili ilk iki araç Facebook ve Twitter'mış.

Garipsemedim doğrusu. Her ne kadar ben blogları takip etmek için RSS beslemelerini tercih ediyor olsam da, bugün Rasyonel Olmak Gerekirse blogum için iki güzel şey yaptım:

  1. Bloguma özel bir Twitter hesabı açtım ve blogumda yayınlanan yazıların bu Twitter hesabı tarafından  otomatik olarak twitlenmesini sağlayacak ayarlamalar yaptım. Eğer Twitter hesabınız var ve olanı biteni Twitter üzerinden takip etmeyi tercih ediyorsanız, blogumda yayınlanan yazıları haber alabilmek için @RO_Gerekirse Twitter hesabını takibe almanız yeterli.
  2. Bloguma özel bir Facebook sayfası açtım ve blogumda yayınlanan yazıların bu Facebook sayfasında  otomatik olarak paylaşılmasını sağlayacak ayarlamalar yaptım.  Eğer olanı biteni Facebook üzerinden takip etmeyi tercih ediyorsanız, blogumda yayınlanan yazıları haber alabilmek için Ahmet Kara'nın "Rasyonel Olmak Gerekirse" Blogu Facebook sayfasını takibe almanız (yani "beğenmeniz") yeterli.
Her iki hesap da en fazla yarım saat gecikmeyle güncelleme yapıyor. En azından bu şekilde ayarladım, bu yazıyla da test etmiş olacağım ;)

Hayırlı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder